Subject: FW: Leho Rebase kinnituskiri
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:51:02 +0300

From: Tõnis Pelapson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 30, 2024 8:38 AM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Leho Rebase kinnituskiri

Tere

Palun kinnistuskirja, et Leho Rebane on olnud seotud teemeistrina
varasemalt Kuusalu ja nüüd Ida-Harju korrashoiu lepingutega.

Kirjaga kaasas üks varasem kinnituskiri perioodile 08/2015-09/2021 (6
aastat) ja täiendavad aastad hetkel kehtiva Ida-Harju lepingu eest, kus
Leho on läbi alltöövõtulepingu seotud Teemeistrina perioodil 10/2021 –
tänaseni ( 2,5 aastat). Kokku siis vähemalt nõutud 8 aastat kogemust.

Erialane diplom (magister) ja kutse tase 7 on tal ka olemas.

Lugupidamisega

Tõnis Pelapson

Üle OÜ